اله داد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش حضور کارکنان در محل کار و ضرورت پاسخگویی و ارائه خدمت، امکان پاسخگویی در منزل (Home Agent) ایجاد شده است.
اله داد افزود: در زمانهای بحران که امکان مراجعه اپراتورها به مرکز پاسخگویی میسر نباشد، میتوان با این قابلیت تعداد اپراتورهای پاسخگو را افزایش داد.
او اضافه کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر و سریعتر به مشترکین خود اقدام به ارائه خدمات به صورت غیرحضوری کرده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: خدمات غیرحضوری از طریق سایت این شرکت به آدرس mpedc.ir، تلفن١٢١، سامانه پیامکی پیک ١٠٠٠١٠٠٠١٢١، پرداخت صورتحساب از طریق تماس با ١۵٢١ و اپلیکیشن همراه برق امکان پذیر است.
او اظهار کرد: همچنین با هدف گسترش دولت الکترونیک و به منظور تسهیل و تسریع ارتباطات مردمی به ویژه در شرایط حساس کنونی و برای پیشگیری از توسعه ویروس کرونا، امکان ارتباط تماس تصویری مدیران ارشد شرکت با مردم ایجاد شده است
انتهای پیام / ج