امام جمعه قصرشیرین گفت : سه هزار لیتر محلول ضدعفونی به منظور رعایت موازین بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا بین نیازمندان و محله‌های حاشیه‌نشین این شهرستان توزیع شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه حجت الاسلام علی ملکی امام جمعه قصرشیرین گفت : این محلول‌های ضدعفونی به همت خیران تامین شده و پیش‌تر نیز شاهد توزیع اقلام بهداشتی شامل یک هزار عدد ماسک و یک هزار عدد محلول ضدعفونی کننده بین نیازمندان بودیم که به همت فرمانده قرارگاه ارتش غرب کشور و به منظور حمایت از نیازمندان تامین شد.

او گفت : در شرایط کنونی که کشور درگیر مقابله با بیماری ویروسی کرونا است نیاز است که همه مردم و مسوولان دست به دست هم دهند تا شاهد ریشه کنی این ویروس از کشور باشیم.

امام جمعه قصرشیرین از تلاش‌های کادر درمان و همه مسوولان برای مقابله با بیماری ویروسی کرونا قدردانی کرد و از مردم خواست تا با ماندن در خانه‌های خود و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و همچنین رعایت موازین بهداشتی کمک کنند تا هرچه زودتر شاهد شکست ویروس کرونا باشیم.

او افزود: جلوگیری از ورود افراد غیربومی به شهرستان، تعطیلی واحد‌های صنفی غیرضروری، کمک به نیازمندان با توجه به بحران کرونا، ضدعفونی و گند زدایی خیابان‌ها و محلات سطح شهر همه از مواردی است که در قصرشیرین به خوبی اجرا شده و تلاش‌های تمامی متولیان در این خصوص جای قدردانی دارد.

ملکی از مردم خواست به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار مربوط به کرونا را تنها از منابع خبری موثق و ستاد مقابله با کرونا پیگیری کنند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.