فرماندار روانسر گفت : مردم این شهرستان ۱۳ بدر امسال با ماندن در خانه‌ها، در جهت حفظ سلامتی خود و دیگران همچون روز‌های گذشته همدلی و همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سعدی مصطفی زاده فرماندار روانسر با بیان اینکه تفرجگاه‌های روانسر همواره مقصد مسافرینی از شهرستان‌های همجوار است، گفت : مسیر‌های منتهی به مراکز تفریحی و گردشگری و تفرجگاه‌های این شهرستان از روز‌ها پیش توسط عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مسدود شده است.

او گفت : بازدید از مناطق گردشگری قوری قلعه و سراب روانسر ممنوع است و کلیه راه‌های دسترسی مناطق تفریحی محور روانسر – پاوه در حدفاصل راهدارخانه پلنگانه تا شهر شاهو و به ویژه مسیر‌های محدوده روستا‌های شبانکاره و قوری قلعه باتلاش راهداران مسدود شده است.

فرماندار روانسر با بیان اینکه تردد در محور‌های کرمانشاه به روانسر و روانسر به پاوه با محدودیت و ممنوعیت همراه خواهد بود افزود: در رورودی شهرستان در محدوده روستای کانی شریف و درخروجی شهرستان به سمت منطقه اورامانات در محدوده پلیس راه نیزاین محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها اعمال خواهد شد.

مصطفی زاده گفت: از هم استانی‌ها تقاضا می‌شود جهت حفظ سلامت خود و سایرین از حضور در این مناطق، به ویژه در روز سیزده فروردین (روز طبیعت) خودداری کنند و با در خانه ماندن به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک نمایند.

او افزود: تدابیر لازم برای ممانعت از گشت و گذار مردم در روز سیزده بدر انجام شده و انتظار داریم خانواده‌ها این توصیه‌ها و مقررات را رعایت کنند.

فرماندار روانسر با بیان اینکه وظایف تمام دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ابلاغ شده است، گفت: به منظور حفظ سلامت شهروندان با هدف جلوگیری از ازدحام در مناطق گردشگری و تفرجگاه‌ها تا اطلاع ثانوی بازدید از آن‌ها ممنوع است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.