ورود یا تردد گردشگران در مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام احمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، از ممنوعیت ورود یا تردد گردشگران در مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست در این استان تا اطلاع ثانوی خبر داد.

او با اشاره به مصوبات و رویکرد ستاد ملی و استانی مدیریت و مقابله با کرونا ویروس، همچنین اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: ورود و تردد گردشگران در مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست در استان توسط محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت این اداره کل کنترل خواهد شد و تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود.

احمدی، مشارکت و همکاری مردم در موفقیت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کنترل شیوع بیماری را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و اظهار داشت: مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست در این استان، یک پارک ملی، یک پناهگاه حیات وحش، یک اثر طبیعی ملی و پنج منطقه حفاظت شده، همچنین تالاب‌های اصلی استان در شهرستان بروجن را شامل می‌شود.

او ادامه داد: این ممنوعیت شامل روز طبیعت (سیزده به در) نیز خواهد بود و نیرو‌های اجرایی این اداره کل برای حفظ سلامتی مردم از ورود یا تردد افراد در این محدوده‌ها ممانعت به عمل می‌آورند.

احمدی اضافه کرد: بر اساس مصوبات ستاد مدیریت و مقابله با کرونا، ورود گردشگر و مسافر به چهارمحال و بختیاری همچنان ممنوع است.

احمدی در پایان از مردم خواست: با رعایت بهداشت فردی، توجه به توصیه‌های بهداشتی و همکاری با مسئولان و پرسنل خدوم دستگاه‌های خدمت رسان به قطع زنجیره انتقال، پیشگیری و کنترل کرونا و بازگشت هرچه سریعتر شرایط عادی به جامعه کمک کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار