فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پلیس با قدرت طرح ممنوعیت تردد خودرو‌های غیربومی را در سطح استان اجرا و در صورت مشاهده این دسته از خودرو‌ها جرایم سنگینی را اعمال می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه«علی اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : خودروی این افراد در صورت مشاهده و احراز بومی نبودن آن‌ها به مدت یک ماه توقیف می‌شود.

او گفت : علاوه بر آن، این دسته از خودرو‌ها مبلغ پنج میلیون ریال نیز جریمه نقدی می‌شوند.

 جاویدان با اشاره به آغاز طرح ممنوعیت تردد خودرو‌های غیربومی، افزود: این طرح از روز گذشته آغاز و با جدیت از سوی نیرو‌های پلیس اجرایی می‌شود.

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: براساس مصوبه ابلاغی، پلاک خودرو، کارت ملی و بیمه نامه ملاک تشخیص بومی بودن افراد است.

او گفت: آن دسته از مسافرانی هم که به کرمانشاه سفر کرده و قصد بازگشت دارند همکاران پلیس راه و راهور از مسیر‌های فرعی و کمربندی‌ها آن‌ها را هدایت و راهنمایی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه روز پاسدار را تبریک گفت

 فرمانده انتظامی استان در پیامی فرا رسیدن میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار را به ملت بزرگ ایران و کلیه فرماندهان و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

 "علی اکبر جاویدان" گفت: پاسداران مردان بی ادعا و از خود گذشته‌ای هستند که همواره در حساس‌ترین لحظات تاریخ برای برافراشتن پرچم حق و عدالت و دفاع از مظلومان شجاعانه به پا خاسته اند.

هرچند در طول تاریخ بشری کم نبوده اند کسانی که برای ترویج حق و مکارم اخلاق، جانانه به میدان عمل پای نهاده و در این مسیر، جان شیرین خود را فدا کرده اند، اما باید گفت که از میان این آزاد مردان شهید هیچ یک، چون ابا عبدالله الحسین (ع) جاودانه نشد و حقیقت خواهی و مجاهدتش، چون سرور و سالار شهیدان که اکنون الگو و مقتدای پاسداران انقلاب اسلامی ایران است شهره خاص و عام نگردید و بی شک حسین (ع) الگوی کامل و جاودانه پاسداری از ارزش‌ها برای رادمردان تاریخ است.

سوم شعبان میلاد سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است، فلسفه این نامگذاری علاوه بر یادآوری و تجلیل، الگوپذیری روحی و اخلاقی پاسداران به الگوی حماسه و فداکاری امام حسین (ع) بوده است.

این روز بزرگ بر تمامی پاسداران و سرداران رشید سپاه اسلام که با الهام از مکتب رسول الله (ص) درس عزت و کرامت آموختند و با تاسی از نهضت عاشورا و با درک درست و دقیق از مقتضیات فراروی انقلاب و میهن اسلامی همواره در صحنه مأموریت‌های خود حضوری به موقع، موفق و فداکارانه داشته اند مبارک باشد.

امروز نیروی انتظامی و سپاه پاسداران در تعامل و هماهنگی کامل با یکدیگر به عنوان سربازان ولایت آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب بوده و خواب راحت را از چشمنان دشمنان این مرز و بوم ربوده اند.

در بخش پایانی پیام سردار جاویدان آمده است: اینجانب فرا رسیدن روز میلاد امام حسین (ع) که احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) بود و همچنین فرا رسیدن روز پاسدار را به عموم مردم شریف و بزرگ ایران اسلامی و فرماندهان و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض نموده و برای آنان بهترین‌ها را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم

سردار جاویدان در پایان و با قدردانی از همکاری خوب مردم با مسوولان برای مبارزه با بیماری کرونا، گفت: همه باید تلاش کنیم تا هرچه سریعتر این بیماری کنترل و ریشه کن شود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.