تصمیم ترامپ برای قرنطینه نیویورک و ۲ ایالت دیگر

رئیس‌جمهور آمریکا گفته است که در حال فکر کردن درباره اعمال قرنطینه ۳ ایالت نیویورک، نیوجرسی و کنکتیکت به دلیل شیوع گسترده کرونا در این ایالت‌هاست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا امروز شنبه در جمع خبرنگاران در کاخ سفید اعلام کرد که به دلیل شیوع کرونا ویروس در نظر دارد نیویورک، نیوجرسی و کنکتیکت را قرنطینه کند.

رئیس‌جمهور آمریکا امروز شنبه در جمع خبرنگاران در کاخ سفید گفت که در حال فکر کردن درباره اعمال قرنطینه ۳ ایالت نیویورک، نیوجرسی و کانکتیکت به دلیل شیوع گسترده کرونا در این ایالت‌هاست.

وی ضمن نامطلوب عنوان کردن قرنطینه شهرها، آن را اقدامی بالقوه و ضروری توصیف کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا توضیح نداد که چه کسی و تحت چه شرایطی تصمیم نهایی را در این خصوص را اتخاذ خواهد کرد، اما او بار دیگر بر بازگشایی اقتصاد آمریکا به جای تعطیل کردن آن تاکید کرد.

وی همچنین پیشنهاد داد تولید هواکش‌ها در کارخانه‌های جنرال موتور در شرایط کنونی از سر گرفته شود.

ویروس کرونا به سرعت در آمریکا در حال رشد است. در حال حاضر، بیش از ۸۵ هزار نفر در این کشور به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده اند و بیش از ۱۲۴۰ تن جان خود را از دست داده اند.

بیش از ۴۴ هزار نفر در نیویورک گزارش شده است و ایالت‌های نیوجرسی و کنکتیکت به ترتیب بیش از ۶ هزار و یک هزار مورد ابتلا را ثبت کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار