مدیر خرید و عضو کمیته پیشگیری از ویروس کرونا در شرکت فولاد اکسین خوزستان از تهیه اقلام بهداشتی و ماسک برای کارنان این شرکت در مقابله با بیماری کرونا ویروس خبر داد.

احمدی مدیر خرید و عضو کمیته پیشگیری از ویروس کرونا در شرکت فولاد اکسین خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  در خصوص اقدامات صورت گرفته برای مقابله از شیوع بیماری کرونا ویروس گفت:  واحد خرید به عنوان تامین کننده اقلام ضروری شرکت فولاد اکسین در خصوص مقابله با بیماری کووید ۱۹ به سرعت وارد عمل شد و از تاریخ ۶ اسفند ۹۸ اولین جلسه مبارزه با این ویروس تشکیل شد.

او در ادامه با اشاره به تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز شرکت فولاد اکسین بیان داشت: باتلاش همه همکاران در شرکت انواع ژل و افشانه‌های ضدعفونی کننده، دستگاه‌های تب سنج، محلول ضدعفونی، الکل، ماسک و دستگاه‌های پاشش خریداری شد.

علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با تلاش کادر پزشکی و درمانی، تاکنون ۳۷۹ نفر مبتلا به ویروس کرونا در استان خوزستان بهبود یافته و مرخص شده اند.

کروناویروس‌ها خانواده بزرگی از ویروس‌ها و زیر مجموعهٔ کروناویریده هستند که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری‌های شدیدتری همچون سارس، مرس و کووید ۱۹ را شامل می‌شود.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.