امروز آمریکا در صدر گرفتاری به بیماری کرونا قرار گرفته است

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان گفت: تا چند روز گذشته دومین کشور بودیم که پس از چین گرفتار بیماری کرونا بودیم، اما امروز آمریکا در صدر گرفتاری به این بیماری قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌اله غلامی سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان امروز در آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک و پاکسازی محیطی با تبریک روز پاسدار اظهار داشت: از روز گذشته عملیات سراسری فاصله‌گذاری اجتماعی با ۲ هدف جلوگیری از سفر‌های استانی و کنترل سفر‌های داخل شهر با این مضمون که سفر‌های درون شهری با خودرو‌های همان شهر انجام شود، آغاز شد تا زنجیره انتقال بیماری قطع شود.

او تصریح کرد: امروز شاهد رزمایش دفاع بیولوژیک مدافعان سلامت در استان اصفهان هستیم و قطعاً در استان اصفهان با حضور نیرو‌های مسلح در راستای ضدعفونی و گندزدایی مراکز، طرحی موفق خواهد بود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان ادامه داد: هماهنگی این روز‌ها در میان نیرو‌های مسلح ما را به یاد روز‌های دفاع مقدس می‌اندازد که با انگیزه و شور خاصی به مقابله با دشمن آمده بودند. این هماهنگی نیز در این روز‌ها تکرار شده است و تا شکست کرونا ادامه می‌یابد.

او بیان کرد: تا چند روز گذشته دومین کشور بودیم که پس از چین گرفتار این بیماری بودیم، اما امروز آمریکا در صدر گرفتاری به این بیماری قرار گرفته است.

غلامی تصریح کرد: امیدواریم در بین نخستین کشور‌هایی باشیم که کرونا شکست می‌دهیم و همچنین امیدواریم تا رشد و شیوع این بیماری با کمک مردم در روز‌های آینده به حداقل برسد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.