اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان نهبندان

در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا (فاصله گذاری اجتماعی)، کمیته اقتصادی ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا شهرستان نهبندان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، بیکی فرماندار نهبندان  جلسه طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا (فاصله گذاری اجتماعی) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: اصناف و مشاغل در قالب اجرای این طرح دسته بندی شده اند و گروهی که خدمات آن‌ها ضروری است از جمله فروشندگان موادغذایی، میوه فروشی ها، فروشگاه مواد پروتئینی و لبنیاتی، داروخانه‌ها و نانوایی‌ها باز بوده و به شهروندان خدمات ارائه خواهند داد و مشاغل غیر ضرور تعطیل خواهند شد.

او افزود: مصوبات این طرح به جد از سوی متولیان امر پیگیری خواهد شد و کنترل و نظارت به صورت مستمر انجام می‌گیرد و با واحد‌های صنفی که نسبت به این موضوع بی توجه باشند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

فرماندار نهبندان در پایان گفت: مبارزه با ویروس کرونا نیازمند تلاش و همکاری جمعی است و همه شهروندان در قطع زنجیره شیوع این بیماری باید مشارکت داشته باشند و امیدواریم بتوانیم با اهتمام جدی جهت سلامت جامعه این طرح را اجرا کنیم.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار