سخنگوی دولت گفت: در جلسه امروز چگونگی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بررسی و مقرر شد تا این طرح تا ۲۰ فروردین ادامه داشته باشد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، گفت: بحث اول در جلسه امروز چگونگی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بررسی شد، همچنین این طرح تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد یافت.

ربیعی در مورد جداسازی افراد مبتلا از جامعه اظهار داشت: در گزارش‌هایی که به جلسه داده شده افرادی که مبتلا به کرونا هستند دو تصمیم برایشان گرفته شده است. تصمیم اول این بود که از پروتکل‌ها و توصیه‌ها برای قرنطینه کردن خود تبعیت نکنند، کمیته اجتماعی و امنیتی تمهیدات حقوقی و قضایی برای وادار کردن این افراد را تصمیم گیری خواهد کرد تا آن‌ها به اجبار تن دهند و به عنوان حامل ویروس در جامعه نباشند.

سخنگوی دولت در مورد تصمیم دیگر برای افراد مبتلا به کرونا تاکید کرد: تصمیم دیگر برای حمایت از شهروندانی بود که امکان نگهداری از بیماران ندارند. بسیاری از خانه‌ها کوچک است و اتاق زیادی ندارند و فردی در این خانواده اگر مبتلا شود تمام آن‌ها دچار رنج می‌شوند.

او گفت: دولت در جهت حمایت از این خانوار‌ها امکانات برای بستری شدن در نقاتگاه‌ها را فراهم می‌کند. این خانواده‌ها با مراجعه می‌توانند مبتلایان را بستری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
لطفا همه نظرات را ثبت و قابل مشاهده نمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
لطفا در مورد سربازها هم این طرح را اجرا کنید حداقل به صورت دوره ای یک هفته ای به سربازها مرخصی و استراحت بدهید خدایی نکرده اگر یک سرباز ناقل نهفته ی این ویروس باشد چون همه سربازها گروهی در حال انجام وظیفه میباشند مخصوصا در آسایشگاهها با فاصله نزدیک و در کنار هم هستند همه دچار بیماری ویروسی و یا بیماریهای مسری دیگری میشوند لطفا دولت فکری هم به حال این سربازهای در حال خدمت بکند که مبتلا به این ویروس نشوند که یکی که مبتلا شود همه خواه ناخواه مبتلا میشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
لطفا به فکر سربازها هم باشید!!!!
لااقل آنهایی که هنوز اعزام نشده اند را تاریخ اعزامشان از اردیبهشت به شهریور تمدید کنید تا ویروس کاملا نابود شود.
آخرین اخبار