سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : اکثر مردم استان توصیه‌های دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با بیماری کرونا را به صورت جدی انجام می‌دهند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهمحمدابراهیم شکیبا سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : خوشبختانه بخش عمده‌ای از مردم کرمانشاه به توصیه‌های ما به منظور مقابله با کرونا عمل می‌کند و از خانه‌های خود بیرون نمی‌آیند.

او گفت : با این حال عده محدودی از شهروندان هستند که توصیه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و کماکان به انجام روال عادی زندگی خود اعتقاد دارد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در صورتی که این اقلیت از جمعیت کرمانشاه توصیه‌های بهداشتی را همچنان رعایت نکنند منجر به شیوع بیشتر بیماری کرونا در جامعه خواهند شد.

شکیبا باتاکید بر اینکه باید برای مقابله با کرونا زنجیره انتقال این بیماری را باید قطع کرد، گفت: در صورتی که تمام افراد جامعه توصیه‌های بهداشتی را جدی نگیرند و در خانه نمانند به زودی شاهد اوج‌گیری کرونا در کرمانشاه خواهیم بود.

او اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال را گامی مهم به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا دانست و گفت: امیدواریم به واسطه اجرای این طرح شاهد کاهش آمار مبتلایان به کرونا و از بین رفتن این بیماری در کشور باشیم.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از افراد دارای علائم بیماری کرونا که بیماری حاد زمینه‌ای ندارند تقاضا داریم که در منزل استراحت کنند و در صورت مشاهده علائم حاد تنفسی به مراکز ۱۶ ساعته بهداشت مراجعه کنند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.