مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با اشاره به فعال بودن ۱۵۴ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در استان، گفت : همه این جایگاه‌ها با رعایت نکات بهداشتی فعال و به مردم خدمات ارایه می‌دهند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهفریدون یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت : مالکان جایگاه‌ها؛ ضدعفونی و گندزدایی کردن مجاری عرضه سوخت، تهیه ماسک و دستکش برای پرسنل جایگاه، نصب بسته‌های دستکش یکبار مصرف برای استفاده شهروندان در زمان سوخت‌گیری را به صورت روزانه در دستور کار خود قرار داده‌اند.

او گفت : به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش تردد مراجعان به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، از مدت‌ها پیش، آموزش‌های مجازی جایگزین آموزش حضوری شد.

او افزود: در همین راستا زیرساخت‌های اینترنتی نیز برای ارایه خدمات به مراجعان مهیا شده که شهروندان می‌توانند هرگونه درخواست خود را در خصوص فرآورده‌های نفتی با ثبت نام در سایت شرکت پیگیری نمایند.

او گفت: همچنین در راستای کاهش تردد مراجعان، کادر و لینک «میز خدمت» جهت پاسخگویی به سوالات هم استانی‌های محترم نیز به صفحه اصلی سایت شرکت اضافه شده است که در کمترین زمان پاسخگوی آنان خواهیم بود.

از اقدمات صورت گرفته در این مناطق می‌توان به ضدعفونی کردن تجهیزات از قبیل نازل‌ها، دستگاه‌های کارت‌خوان و شست وشوی محوطه جایگاه‌های عرضه سوخت به طور روزانه اشاره کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه در ادامه به اقدامات این شرکت برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: سوختگیری خودرو‌ها توسط اپراتور‌های جایگاه و یا استفاده از دستکش یکبار مصرف برای مراجعانی که خود اقدام به سوختگیری می‌کنند، روزانه در جایگاه‌های سوخت استان انجام می‌شود.

یاسمی پرداخت بهای سوخت از طریق کارتخوان و عدم دریافت وجوه نقدی، گندزدایی مداوم جایگاه‌ها و توزیع دستکش یک بار مصرف و ماسک و همچنین تبلیغات محیطی بهداشتی در زمینه راه‌های قطع زنجیره شیوع کرونا را از دیگر اقدامات انجام شده منطقه کرمانشاه ذکر کرد.

او افزود: مشابه همین اقدامات بهداشتی از جمله گندزدایی محل کار، عدم استفاده از دستگاه حضور و غیاب، توزیع ماسک و دستکش بین کارکنان اداری، تأسیسات و انبار‌ها انجام شده، تب سنج و سایر موارد از جمله اقدامات دیگر شرکت پخش کرمانشاه است.

او تغییر نوبت‌کاری انبار نفت از سه شیفت به ۲ شیفت، تهیه ۱۰ دستگاه سم پاش ۲۰ لیتری جهت ضدعفونی سطوح در انبار نفت، ستاد، سوختگیری هواپیمایی، نواحی تابعه، تشکیل تیم‌های بازرسی در جایگاه‌های استان به صورت شبانه روزی را از جمله اقدامات منطقه کرمانشاه برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا اعلام کرد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.