نمایه شدن ۲۱ مقاله سمپوزیوم بازی‌های جدی سال ۱۳۹۸ در پایگاه استنادی IEEE Xplore

مقالات انگلیسی پذیرفته شده در سمپوزیوم بازی‌های جدی سال ۱۳۹۸ در پایگاه استنادی IEEE Xplore نمایه شدند.

نمایه شدن ۲۱ مقاله سمپوزیوم بازی‌های جدی سال ۱۳۹۸ در پایگاه استنادی IEEE Xploreبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رویداد سمپوزیوم بازی‌های جدی که دی ماه سال ۱۳۹۸ و با همکاری دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، پذیرای مقالات انگلیسی در حوزه بازی‌های جدی بود که از مجموع ۴۵ مقاله ارسال شده به دبیرخانه، ۲۳ مقاله پذیرفته شد. سمپوزیوم بازی‌های جدی در قالب بین‌المللی و با رعایت استاندارد‌های IEEE Xplore موفق به دریافت مجوز نمایه‌سازی مقالات در این پایگاه استنادی معتبر شد که پس از اتمام رویداد و با توجه به رضایت نویسندگان، ۲۱ مقاله از مجموع ۲۳ مقاله پذیرفته‌شده، به این پایگاه ارسال شد که تمامی مقالات موفق به نمایه در این پایگاه معتبر شدند.

عناوین مقالات نمایه شده به این شرح است:

– A Cognitive-Sensory-Motor Gamepad For Therapy Of Children With ADHD,

– A Game-Based System To Study The Danger Of Advertising Displays For Pedestrians: Are They Really Dangerous?

– An Innovative Teaching With Serious Games Through Virtual Reality Assisted Language Learning,

– Effectiveness Of “Maghzineh” Cognitve Video Games On Reading Performance Of Students With Learning Disabilities In Reading,

– The Effectiveness Of A Set Of Neuroland Digital Mini-Games, On Enhancing Visual Memory And Reducing Spelling Errors In Students With Writing Problems: A Pilot Study,

– The Effectiveness Of The “Man-Man” Mobile Game On Children’s Self-Concept And Self-Esteem,  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار