معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، از پیوستن دانشجویان به طرح غربالگری مسافران در قالب «پویش دانشجویی مقابله با کرونا» خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن حجت گفت: تعداد زیادی از دانشجویان جهت مشارکت در پویش مقابله با ویروس کرونا اعلام آمادگی کرده‌اند که شامل دانشجویان وزارت بهداشت، وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

او افزود: این طرح با مشارکت واحد مبارزه با بیماری ها و واحد آموزش و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی برگزار می شود.

به گفته حجت، دانشجویان آموزش دیده با تجهیزاتی مانند تب سنج و پالس اکسیمتر، کلیه سرنشینان خودروهای ورودی به جهرم را از نظر ابتلا به بیماری کرونا مورد بررسی قرار می دهند و در صورت وجود موارد مشکوک آنان را به مراکز درمانی هدایت خواهند کرد.

او بیان کرد: در حال حاضر نیروهای تیپ ۳۳ المهدی (عج) در کنار نیروی انتظامی مسئولیت هدایت مسافران به سمت کمربندی لار را به عهده دارند. آنان از ورود غیر ضروری مسافران به داخل شهر جلوگیری کرده و همشهریان نیز هنگام ورود به شهر مورد معاینه و بررسی قرار می گیرند.

حجت عنوان کرد: هنچنین دانشجویان در زمینه‌های مختلف دیگر چون امداد و کمک رسانی، تولید خبر و اطلاع رسانی و غیره جهت مقابله و پیشگیری از کرونا ویروس بصورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار