مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:نام‌گذاری سال نقشه راه فعالیت‌های کشور بوده و وظیفه ما در نهاد انقلابی کمیته امداد متناسب‌سازی رویکرد‌ها با اهداف نام‌گذاری سال است.

نام‌گذاری سال نقشه راه فعالیت‌های کشوراستبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان  با اشاره به نام‌گذاری سال به جهش تولید گفت: نام‌گذاری سال نقشه راه فعالیت‌های کشور بوده و وظیفه ما در نهاد انقلابی کمیته امداد متناسب‌سازی رویکرد‌های کاری در بخش‌های مختلف با اهداف نام‌گذاری سال است.

او نوآوری و خلاقیت در کار را از الزامات کاری این نهاد مقدس در سال جدید عنوان کرد و ادامه داد: تقویت ارتباطات بین بخشی برای ارتقاء کمی و کیفی خدمات اثرگذار در حوزه توانمندسازی جامعه هدف و فراهم کردن بستر‌های لازم برای اشتغال به کار مددجویان تحت حمایت باید بیشتر موردتوجه قرارگیری.

صفری با تأکید بر ارائه خدمات غیرحضوری به مددجویان تحت حمایت باهدف پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا و افزایش سرعت خدمت‌رسانی افزود: بهره‌گیری از بستر‌های ایجادشده برای ارائه خدمات غیرحضوری ازجمله الکترونیکی شدن خدمات و تلفن گویای سامانه‌های امداد باید به‌عنوان یک اصل و اولویت مهم در همه بخشه‌ای کار نهادینه شود.
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.