جهاد اسلامی: تحریم ایران در بحبوحه شیوع کرونا سیاستی وقیحانه است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران و برخی کشور‌های دیگر را محکوم کرد و اعمال این تحریم‌ها در زمان شیوع ویروس کرونا را سیاستی وقیحانه خواند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای تحریم‌های آمریکا علیه ایران، ونزوئلا و برخی کشور‌های دیگر را با وجود بحرانی که جهان به علت شیوع ویروس کرونا در آن زندگی می‌کند محکوم و اعلام کرد که دولت آمریکا از هرگونه ارزش و منش انسانی به دور است.

در این بیانیه آمده است: دولت آمریکا شیوع کرونا و چالش‌های سخت آن که ایران و جهان در آن به سر می‌برند را ابزاری برای سیاست وقیحانه و زشت خود به کار گرفته است تا تحریم و محاصره بیشتری علیه ملت‌ها اعمال کند.

جهاد اسلامی در ادامه  سیاست‌های آمریکا را سیاستی خصمانه، ظالمانه و منبع تروریسم، افراط گرایی و نفرت‌انگیزی اعلام کرد و افزود: همه این سیاست‌ها در حالی انجام می‌شود که جهان و انسانیت نیازمند همبستگی و کنار گذاشتن اختلافات سیاسی برای مقابله با چالشی بزرگی به نام کرونا هستند.

این جنبش تأکید کرد دولت آمریکا خالی از اخلاق و ارزش‌های انسانی است و ادعا‌های باطل آن در سایه تروریسم و محاصره رسوا می‌شود.

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز پنجشنبه ۱۵ فرد و ۵ نهاد در ایران و عراق را بر اساس برنامه موسوم به ضد تروریسم خود تحریم کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار