معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: بستر خرید تلفنی از فروشگاه‌های "شهرما" فراهم شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهددر حاشیه بازدید از فروشگاه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی،گفت: برای رفاه حال شهروندان و جلوگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا، طرح خرید غیرحضوری فراهم شد.
 
او ادامه داد: این طرح، از بازار‌های "شهرما" به صورت آزمایشی در بازار‌های فلسطین، ابوذر، الهیه و پیروزی راه‌اندازی شده و شهروندان می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۵۱۵۹ سفارش خرید دهند و کالا‌های مورد نظر خود را از طریق پیک تحویل بگیرند.

 معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: این طرح با استقبال خوب شهروندان مواجه شده و برای ارائه خدمات بهتر نیاز به توسعه زیرساخت‌های نرم افزاری دارد لذا با هماهنگی مجموعه‌های تخصصی شهرداری، پیگیر بسترسازی برای توسعه آن هستیم.

یعقوبی افزود: سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری از آغاز عملیات مقابله با شیوع ویروس کرونا، ضدعفونی بازار‌ها و فروشگاه‌های ارزاق عمومی را در دستور کار قرار داده و تمامی تجهیزات موجود اعم از قفسه، صندوق، سبد‌های خرید، یخچال‌ها و ترازو‌ها به صورت مداوم ضدعفونی می‌شود و ضدعفونی تمامی پل‌ها، پله برقی و آسانسور‌های سطح شهر نیز به صورت روزانه در حال انجام است.

او ادامه داد: نیرو‌های این سازمان بی وقفه برای تامین و توزیع مایحتاج شهروندان، به ویژه اقلامی که در این ایام مصرف بیشتری دارد، با رعایت موارد بهداشتی در حال ارائه خدمت هستند.

 معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده، مایحتاج مورد نیاز مردم تامین شده و با قیمت مصوب در فروشگاه‌های "شهرما" توزیع می‌شود.

یعقوبی افزود: برای رفاه حال شهروندان ۲۹ فروشگاه ارزاق عمومی، ۱۳ بازار میوه و تره بار و یک بازار تخصصی آبزیان و مواد پروتئینی از ساعت هشت و ٣٠ دقیقه تا ۲۲ در مشهد مشغول فعالیت است.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.