معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در فعالیت های مربوط به بهداشت محیط با جلب مشارکت نیروهای بسیج در رنکینگ دانشگاه های کشور رتبه اول را کسب کرد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ابراهیم شکیبا گفت: برنامه‌ای تحت عنوان مدیریت محیط در کنترل و مقابله با «کرونا ویروس» با جلب مشارکت نیروهای بسیجی خصوصا بسیج جامعه پزشکی و با حضور داوطلبان بسیجی در سراسر استان انجام شد.

او افزود: فعالیت‌های ما در چند زمینه به اجرا در آمد، ١١٩ تیم در مناطق شهری در قالب ٣۵٧ نفر و ٧٣ تیم در مناطق روستایی در قالب ١۴٠ نفر تشکیل شد؛ این تیم‌ها در شهر و روستا کنترل مراکز، اماکن و کارگاه‌های صنفی شامل سی هزار تا از مراکز و اماکن را بر عهده گرفتند. اقدام بعدی مدیریت و کنترل مراکز تجمعات شامل استخرها، تالارها، باشگاهای ورزشی و اماکن عمومی بود.

شکیبابیان کرد: مدیریت در امر مبلمان شهری شامل جلب مشارکت ادارات و نظارت های لازم در راستای انجام عملیات سالم سازی و ضدعفونی معابر، ناوگان حمل و نقل عمومی، ترمینال ها، مدیریت جمع آوری حمل و نقل پسماندهای شهری، ضدعفونی مخازن هم با کمک ادارات خصوصا بسیج، شهرداری و سایر سازمان ها انجام شد.

او با قدردانی به خاطر ایجاد همدلی میان دستگاه ها و سازمان ها برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در مقابله با شیوع کرونا ویروس، تاکید کرد: در پی اقدامات یاد شده دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توانست در فعالیت های بهداشت محیط در رنکینگ و رتبه بندی دانشگاه های کل کشور رتبه اول را کسب کند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.