فرماندار کنگاور با تاکید بر اینکه باید در خانه بمانیم تا قطع کننده زنجیره انتقال ویروس کرونا باشیم، گفت: طبیعت گردی در این شهرستان ممنوع است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه خیراله خزایی از برخورد سریع و قاطع با صاحبان خودروهای غیربومی در شهرستان خبر داد و گفت: پیرو مصوبات قبلی ستاد، لازم است مسافران و دارندگان خودروهای با پلاک غیربومی در اسرع وقت شهرستان کنگاور را ترک کنند.

او با تاکید بر عزم جدی مسوولان شهرستان برای خروج مسافران و مهمانان از شهر گفت: درصورت رویت خودروهای غیربومی، علاوه بر اعمال جریمه پنج میلیون ریالی، خودرو مزبور توقیف و تا یک ماه در پارکینگ خواهد ماند.

فرماندار کنگاور همچنین به مسدود کردن تمام راه‌های ورودی و خروجی اصلی و فرعی شهرستان به منظور جلوگیری از ورود مسافران و خروج شهروندان بومی اشاره کرد و افزود: ورود به تمام تفرجگاه‌های شهرستان از مناطق گردشگری طبیعی گرفته تا بوستانهای سطح شهر ممنوع بوده و راه دسترسی به آنها نیز مسدود شده است.

خزایی ضمن تشکر از صاحبان مشاغل آزاد و صنوفی که داوطلبانه یا در اجرای مصوبات ستاد، کسب و کار خود را تعطیل کرده اند، گفت: سرعت بخشیدن به خلاصی از این وضعیت و دفع خطر کرونا، با مشارکت همگانی امکان پذیر است و لازم است که شهروندان از خروج غیرضروری از منزل تا حد امکان خودداری کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.