فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران:

هر چقدر مداخلات کمتر باشد باید زمان بیشتری با کرونا زندگی کنیم

زالی گفت: محدودیت‌ها برای مشکلاتی ایجاد می‌کند، اما هرچقدر مداخلات کمتر باشد مردم زمان بیشتری باید با کرونا زندگی کنند.

زالیبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در اخبار شبکه پنج اظهار کرد: شورای شهر تهران مصوبه‌ای مبنی بر کاهش فعالیت حمل و نقل عمومی مانند اتوبوسرانی و مترو به دولت تقدیم کرده و این کار در زمینه مقابله با بیماری کووید ۱۹ و کاهش تردد مردم در سطح شهر تهران است.

او دامه داد: هر چقدر حجم مداخلات ما در زمینه مقابله با بیماری کووید ۱۹ کمتر باشد این ویروس مدت زمان بیشتری را با مردم هست و افراد جامعه باید با ویروس کرونا در زمان طولانی‌تری زندگی کنند.

زالی تاکید کرد: متاسفانه ما وقت طلایی هفته اول را از دست دادیم و مداخلات به هنگام اعمال نشد و البته ما در جریان هستیم که به دلیل اعمال محدودیت‌ها و مداخلات جدی، برخی از مردم دچار مشکلاتی می‌شوند، اما همانطور که گفتم هر چقدر حجم مداخلات کمتر باشد مردم مدت زمان بیشتری باید با این ویروس زندگی کنند.

در ادامه ابراهیم شاهرخیان معاون برنامه‌ریزی و امور مجلس سازمان بازرسی کل کشور گفت: اقداماتی از قبیل تب‌سنجی در مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها انجام می‌شود و اگر اختلالی در این کار صورت گیرد به مقامات و مسئولان اطلاع می‌دهیم. همچنین پیشنهاد عدم تردد در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین انجام نشده است که متاسفانه با کمال تعجب برخی از تصمیمات ما با توجه به اینکه جایگاه قانونی و قضایی دارد اجرا نمی‌شود و باید فعالیت مترو و ناوگان اتوبوسرانی به حداقل برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار