استاندار البرز گفت: آمار ۴۴ دستگاه تردد شمار نصب شده در راه های البرز نشان دهنده کاهش ۵۰ درصدی تردد ها در ایام تعطیلات نوروز سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شهبازی، استاندار البرز با بیان این که آمار ۴۴ دستگاه تردد شمار نصب شده در راه های البرز نشان دهنده کاهش ۵۰ درصدی تردد ها در ایام تعطیلات نوروز سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد، گفت : از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۷ فروردین ۹۹ حدود ۷ میلیون و ۶۷۶ تردد در راه های برون شهری استان البرز ثبت شده که این عدد در مدت مشابه سال قبل ۱۴ میلیون و ۹۴۲ تردد بوده است.

او با بیان این که با توجه به شرایط استان که بخشی از تردد شهری آن نیز از آزادراه تهران-کرج-قزوین انجام می شود، افزود: بخشی از آمار مذکور مربوط به ترددهای شهری است و تردد عبوری از استان کمتر از آمار مذکور است، به طوری که در روز ۷ فروردین وسایل نقلیه ورودی به استان ۶۷ درصد و تردد خروجی از استان ۶۲ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته است.

استاندار البرز با اشاره به این که متناسب با تصمیم گیری ستاد ملی و استانی مبارزه با بیماری کرونا محدودیت هایی برای تردد در راه های استان در نظر گرفته شده ، گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در نقاط مختلف استان در حال اجرا است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.