محمدقاسمی گفت:۲ واحد صنفی در زاهدان به دلیل بی توجهی به هشدار‌های ستاد مبارزه با کرونا پلمب و ۸ نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: گشت مشترک نظارتی با حضور مرکز بهداشت، میراث فرهنگی دادستانی، اصناف، فرمانداری و اماکن نیروی انتظامی با هدف بررسی وضعیت تعطیلی بازار در شرایط شیوع کرونا در زاهدان برگزار شد.

محمد قاسمی گفت:در طی این گشت مشترک ۲ واحد صنفی غیر ضرور که علیرغم تذکرات قبلی اقدام به بازگشایی واحد صنفی نموده بودند با حکم دستگاه قضا پلمب  شدند.

وی افزود:از نانوایی‌های سطح شهر زاهدان نیز بازدید بعمل آمد که متاسفانه ۸ نانوایی متخلف با تخلف عدم رعایت موازین بهداشتی شناسایی و عدم توجه به دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

قاسمی در ادامه افزود: علیرغم بازدید‌ها بازرسان و پرونده‌های تشکیل شده و برگزاری دوره‌های آموزشی متاسفانه اکثر نانوایی‌ها و جایگاه‌های عرضه بنزین پروتکل‌های لازم را رعایت ننمودند و تذکرات لازم داده شد و در صورت تکرار برخورد جدی با آن‌ها صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار