رهبرحزب کارگر انگلیس اعلام کرد شیوع ویروس کرونا در این کشور برنامه انتخاباتی او برای افزایش سرمایه گذاری در بخش خدمات عمومی را به اثبات رساند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس گفت بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا برنامه‌های من در زمان انتخابات را به اثبات رسانده و نشان داد حمایتم از تقویت سرمایه گذاری در این بخش کاملا درست بوده است.

رهبر حزب کارگر انگلیس گفت من برای مقدار بودجه‌ای که خواهان صرف در بخش خدمات عمومی بودم، به شدت مورد انتقاد قرار گرفتم. اما شیوع بیماری مرگبار کرونا به تغییر در سیاست‌های ما منجر می‌شود و به سمت مواضع حزب ما متمایل خواهد شد.

کوربین تاکید کرد در برهه زمانی فعلی تنها راهکار برای جامعه انگلیس سرمایه گذاری بیشتر در بخش خدمات عمومی است. وی گفت تصور نمی‌کردم از طریق پولی که دولت برای مبارزه با ویروس کرونا اختصاص داد و پارلمان نیز آن را به رای گذاشت، ثابت شود که حق با من بوده است.

بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس از شهروندان این کشور خواسته است تا به مدت سه هفته از منازل خود خارج نشوند. جانسون همچنین با تخصیص بودجه ۲۱۰ میلیون پوندی دیگر به صندوق جهانی ساخت واکسن ویروس کرونا، میزان مشارکت مالی انگلیس را در این صندوق به ۵۴۴ میلیون پوند افزایش داد.

پلیس انگلیس اعلام کرد به دنبال گسترش شیوع ویروس کرونا در این کشور اروپایی هر فردی که محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های رفت‌وآمد در انگلیس را نقض کند، برای بار اول ۶۰ پوند و بار دوم ۱۲۰ پوند جریمه می‌شوند. در صورت ادامه تخلف، مجازات متخلفان تا هزار پوند و اعزام به دادگاه و سپس زندان قابل افزایش است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار