دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در خراسان رضوی به هزار و ۳۳۳ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،دکتر علی‌اصغر انجیدنی دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۴ مبتلای جدید به بیماران کرونا در خراسان رضوی افزوده شده است.


تفکیک مبتلایان به کرونا تا هشتم فروردین در خراسان رضوی

مشهد ۸۰۳ نفر
نیشابور ۱۷۶ نفر
تربت‌جام ۱۱۰ نفر
سبزوار ۹۸ نفر
تربت‌حیدریه ۹۶ نفر
گناباد ۵۰ نفر
 

تعداد مبتلایان به عفونت حاد تنفسی تا هشتم فروردین در خراسان رضوی

دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ۳۰ بهمن ماه پارسال تا هشتم فروردین ماه امسال پنج هزار و ۴۳۷ بیمار مبتلا به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند که چهار هزار و ۷۶۵ نفر آنان تاکنون بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شدند.

انجیدنی ادامه داد: سه هزار و ۳۷۴ نفر از بیماران بستری شده مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند که تاکنون ۲ هزار و ۸۱ نفر آنان بهبود یافته و به منزل بازگشته‌اند.

تفکیک جان باختگان کرونا تا هشتم فروردین در خراسان رضوی

 
دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:تعداد جانباختگان بیماری کرونا در خراسان رضوی که آزمایش آن‌ها به طور قطعی مثبت بوده شامل ۱۸۵ نفر است.



مشهد ۱۲۹ نفر
نیشابور   ۱۹
تربت‌جام ۱۰ نفر
سبزوار ۱۲ نفر
گناباد
۸ نفر
تربت‌حیدریه ۷ نفر

انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار