رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو، فرصت مناسبی برای جذب ستاره فرانسوی منچستر یونایتد دارد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  با نزدیک شدن به نقل و انتقالات تابستانی، رئال مادرید فرصت مناسبی دارد تا پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستر یونایتد که پیش از این زین الدین زیدان تمایلش برای جذب او را علنی کرده بود به سانتیاگو برنابئو بیاورد.  

بهترین راهکار برای منچستر یونایتد این است که در تابستان قرارداد ستاره فرانسوی خود را تمدید کند و یا اجازه جدایی او را بدهد. در صورتی که پوگبا همچنان مصر به جدایی از جمع شیاطین سرخ باشد تابستان امسال بهترین فرصت برای او است تا آینده اش را در تیم دیگر دنبال کند.  

قرارداد پوگبا با منچستر یونایتد تا سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد و طبق گزارش‌ها مسئولان باشگاه منچستر یونایتد برای تمدید قرارداد ستاره فرانسوی خود با مینو رایولا که مدیر برنامه‌های او است، وارد مذاکره شدند. با این وجود مسئولان باشگاه منچستر یونایتد به خوبی می‌دانند در صورتی که این اقدام آن‌ها بی نتیجه باشد و پوگبا قراردادش را تمدید نکند، بهترین راه فروش او در نقل و انتقالات تابستانی است تا حداقل از این راه بتوانند پولی از باشگاه خواهان او دریافت کنند.


بیشتر بخوانید: اسکولز: دیگر کسی درباره پوگبا حرف نمی‌زند


پوگبا در سال ۲۰۱۶ با قراردادی ۵ ساله از یوونتوس به منچستر یونایتد پیوست و در قراردادش با شیاطین سرخ بندی وجود دارد که به مسئولان باشگاه اجازه می‌دهد قرارداد او را برای ۱۲ ماه دیگر به صورت یک جانبه تمدید کنند و اد وودوارد رئیس اجرایی باشگاه نیز بر اجرای این بند در صورت بی رغبتی پوگبا از تمدید قرارداد اصرار دارد. هر چند گفته می‌شود  فعال شدن این بند، باعث عصبانیت پوگبا و فشار بیشتر به باشگاه برای جدایی می‌شود.  

با شرایط موجود به نظر می‌رسد اکنون بهترین زمان ممکن برای رئال مادرید است تا پل پوگبا که از تمایلش برای بازی در سانتیاگو برنابئو پرداه برداشته را به خدمت بگیرد. در واقع می‌توان گفت سران باشگاه اسپانیایی با استفاده از اختلاف پوگبا و منچستر یونایتد، می‌توانند با ارائه پیشنهادی مناسب به طرف انگلیسی، بازیکن مورد علاقه سرمربی تیمشان را جذب کنند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار