ارتش رژیم صهیونیستی ۵۰۰ نیروی نظامی خود را برای اجرای طرح محدودیت آمد و شد به منظور مقابله با شیوع کرونا بکار می‌گیرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، ارتش رژیم صهیونیستی ۵۰۰ سرباز مسلح را به منظور همراهی با پلیس برای اجرای مقررات وزارت بهداشت به منظور مقابله با ویروس کرونا بکار خواهد گرفت.

بنا به اعلام سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، این نیرو‌های نظامی از روز یکشنبه از واحد‌های میدانی و سربازان پایگاه‌های آموزشی به مناطق مختلف اعزام می‌شوند تا پلیس را در گشت زنی، مسدود کردن و ایجاد مناطق امن همراهی کنند. ارتش رژیم صهیونیستی اوایل این هفته اعلام کرد هشت گردان از نیرو‌های خود را برای انجام این کار آموزش داده و در صورت لزوم می‌تواند گردان‌های اضافی را در واحد‌های پلیس مستقر کند. 

شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی به سه هزار و ۳۵ نفر رسیده است. همچنین منابع بیمارستانی از جان باختن ده بیمار خبر می‌دهند.

با این وجود، برخی منابع از آمار بالای مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی خبر می‌دهند. مقامات صهیونیست تاکنون بیش از ۷۰ هزار نفر را به دلیل مشکوک بودن به ابتلا به این بیماری در قرنطینه خانگی قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
Amir
۱۹:۵۲ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
خدا شر رو به خودتون برگردونه چون شما صهیونیست ها باعث و بانی این اوضاع هستین لعنت به تک تک لابراتوارهای اسرائیل لعنت به بیو تروریسم لعنت به تفکر و عقیده صهیون
خدایا با این امت بدتر از ابلیس کاری کن که عبرت تمام عالم بشن.آمین
آخرین اخبار