رئیس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری، از مردم خواست با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدار‌های پلیس، از تجهیزات ایمنی ضدسرقت استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ یزدان حق پرست رئیس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اینکه به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بسیاری از کسبه تعطیل هستند از کسبه خواست نکات ایمنی محل کسب و کار را رعایت کنند.

او افزود: کسبه ضمن رعایت نکات بهداشتی، محل کار خود را به دزدگیر و دوربین مداربسته تجهیز و فعال کنند و به محل کار خود سرکشی داشته باشند.

حق پرست با بیان اینکه برخی با وجود اینکه ساختمان مسکونی دارای پارکینگ است خودرو را در خارج از منزل قرار می‌دهند، از مردم خواست برای جلوگیری از سرقت و سوء استفاده سارقان، حتما ماشین‌های خود را در پارکینگ قرار دهند.

او در خصوص عواقب نبود نگهبان و همچنین دوربین در ساخت و ساز‌های نیمه کاره هم هشدار داد و گفت: سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره را جدی بگیرید.

حق پرست ادامه داد: در ساعاتی که کارگران در محل احداث ساختمان حضور ندارند، در صورت نبود نگهبان در طول مدت شبانه روز به ویژه شب‌ها چندین مرحله از آن محل بازدید کنند.

او از شهروندان خواست: توصیه‌های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را سریع با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.