بازیکن تیم فوتبال شهرداری سیرجان گفت: تمام مراسم نوروز را دوست دارم، زیرا بیانگر اصالت و پایبندی به خانواده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افسانه چترنور ملی پوش تیم فوتبال بانوان است که در تیم شهرداری سیرجان بازی می‌کند. او یکی از ستاره‌های ورزش کشورمان است.

مصاحبه‌ای نوروزی با این بازیکن بااخلاق داشته ایم که در ذیل می‌خوانید:

زمان تحویل سال دوست دارید در کنار چه کسانی باشید؟

من چند سال است که متاسفانه زمان تحویل سال یا در مسابقات برون مرزی هستم یا اینکه در اردو‌های امادگی، اما امسال بعد از مدت ها، در لحظه تحویل سال فرصت کنار خانواده بودن برایم مهیا شده است و خداوند را بابت این فرصت خوب شاکرم.

از نظر شما قشنگ‌ترین رسم نوروز چیست؟

سفره‌ی هفت سین، دید و بازدید، عیدی دادن و لباس نو. همه رسم‌های نوروز را دوست دارم، چون بوی اصالت و پایبندی به ارزش‌های کانون خانواده را می‌دهد.

چه حسی نسبت به سال موش دارید؟

من در کل آدمی خوش بین نسبت به آینده هستم و ان شاءالله امسال سالی پر از برکت و سلامتی برای تمام ملت حماسه آفرین ایران باشد.

چه نمره‌ای در سال ۹۸ به خودتان می‌دهید؟

من نمی‌توانم به خودم نمره‌ای بدهم و دیگران باید به من نمره بدهند.

بزرگترین هدف شما در سال ۹۹ چیست؟

همیشه به خاطر اردو‌های ملی از برنامه بدنسازی تخصصی ام که زیر نظر متخصصان بدنسازی بوده، متاسفانه بی بهره بودم، اما امسال عزمم را جزم کردم، هر طور شده فرصت را از دست ندهم و سال بسیار متفاوت تری را آغاز کنم.

در ایام تعطیلات نوروز مطالعه هم می‌کنید؟

من در بهمن ماه سال ۹۸ در رشته کارشناسی تربیت بدنی فارغ التحصیل شدم و از بهمن ماه فرصت بیشتری برای مطالعه پیدا کردم و نوروز هم فرصت مناسبی برای استفاده بیشتر از وقتم است.

یک دروغ سیزده بگویید؟

سه تیم اول جدول لیگ برتر بانوان جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را به دست آوردند.

پیام نوروزی شما برای مردم عزیز ایران چیست؟

آرزوی سلامتی، به کامی و بهروزی برای تمام هم میهنان عزیزم دارم.

یک تعریف از فصل بهار بگویید؟

بهار سرآغاز زیبایی‌ها، فصل شکفتن و رویش است.

مهم‌ترین اتفاق ورزشی سالی که گذشت از نظر شما چه بود؟

پس از گذراندن دوران مصدومیتم توانستم در چند بازی حساس گل‌های بسیار سرنوشت سازی را برای تیمم به ثمر برسانم تا یک بار دیگر در این فصل از رقابت‌ها روی سکو بمانیم با اینکه فاصله ما از رقیبانمان زیاد شده بود.

اگر با کسی قهر باشید عید نوروز را به او تبریک می‌گویید؟

با کسی قهر نیستم.

نظرتان راجب رشته‌های ورزشی دیگر چیست؟

ورزش‌های آبی را همیشه به عنوان رشته‌های مورد علاقه ام‌برای تفریح کردن دیدم. غواصی را خیلی دوست دارم. ورزش‌های رزمی هم در بخش بانوان جزو رشته‌های پر افتخار این کشور به حساب می‌آیند و تنها مدال آور زن المپیکی ما نیز از ورزشکاران رزمی بوده. من همیشه از این قشر ورزشکاران که بسیار پر تلاش و افتخار آفرین هستند به نیکی یاد می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.