از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بسته های حمایتی برای خانواده مدافعان سلامت بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) شیراز گفت: با توجه به اینکه این مرکز درمانی به عنوان مرکز پذیرش و درمان بیماران مبتلا به کروناویروس در سطح استان خدمات رسانی می کند و از آنجا که حفظ سلامت کارکنان و خانواده آنها برای مسوولان دانشگاه مهم است، این بسته های اهدایی با هدف حمایت و پاسداری از سلامت کارکنان و خانواده آنها بین کارکنان این مرکز توزیع شد.

پرنیان نیک منش با تقدیر از این اقدام ارزشمند معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، عنوان کرد: از ابتدای بحران کرونا، معاونت توسعه نسبت به تامین وسایل حفاظتی از جمله گان حفاظتی ضدآب، ماسک های مخصوص کارکنان، محلول های ضدعفونی کننده و سایر اقلام حفاظتی به صورت روزانه اقدام و این اقلام بر اساس پروتکل به این مرکز ارایه می شود.

او افزود: اهدای لوح تقدیر به همراه بسته حمایتی شامل ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی تک نفره ضمن ایجاد دلگرمی و انگیزه بیشتر در ارایه خدمت از سوی کارکنان بیمارستان، سبب افزایش روحیه کارکنان شد.

نیک منش اضافه کرد: کارکنان بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) با همه توان در خدمت مجموعه دانشگاه، هموطنان و مراجعان به این مرکز هستند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
اگه صادق هستین 12 ماه حق وحقوق عقب افتاده ما را پرداخت کنید(زنجان)
آخرین اخبار