استاندار قم گفت: حمایت از بخش‌های تولیدی آسیب دیده از شیوع کرونا یکی از برنامه‌های اصلی استان قم است.

سیاست دولت کاهش خروج مردم از خانه استبهرام سرمست استاندار قم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین اقدامات در مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا، با استفاده از شماره خودرو‌های در سفر و پیش از ورود به استان نقش مهمی در کاهش شیوع احتمالی بیماری کرونا پس از بازگشت مسافرین در قم خواهد داشت.

استاندار قم با بیان اینکه خروجی‌های استان به دقت کنترل می‌شود، ادامه داد: در ورودی‌های قم نیز با اعمال سیاست‌های توصیه‌ای و راهنمایی افراد، پایش و پالایش مبتلایان به بیماری کرونا تلاش استان در جهت کاهش شیوع این بیماری ادامه دارد.

سرمست درباره شرکت‌های ارائه دهنده خدمات غیر حضوری و الکترونیک، بیان کرد: سیاست دولت کاهش خروج مردم از خانه و عدم حضور در اجتماعات است و در این راستا و به منظور تشویق بیشتر مردم به خرید غیر حضوری و استفاده از خدمات الکترونیک، صدا و سیما با همکاری وزارت صمت این شرکت‌ها را بصورت رایگان به مردم معرفی خواهند کرد.

او خاطر نشان کرد: حمایت از بخش‌های تولیدی آسیب دیده از شیوع کرونا یکی از برنامه‌های اصلی استان است و با هماهنگی‌های صورت گرفته پیشنهادات و گزارش‌ها در این رابطه به معاون اقتصادی ریاست جمهوری منعکس خواهد شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
لطفا به فکر سربازها هم باشید!!!!
لااقل آنهایی که هنوز اعزام نشده اند را تاریخ اعزامشان از اردیبهشت به شهریور تمدید کنید تا ویروس کاملا نابود شود.
آخرین اخبار