بسته اخبار حوادث ۷ فروردین ماه ۹۹؛

دستگیری ۱۶خرده فروش موادمخدر در نیکشهر/کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق از یک دستگاه وانت نیسان

مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۷ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهمترین حوادث امروزپنجشنبه ۷ فروردین ماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۱۶خرده فروش موادمخدر در نیکشهر

فرمانده انتظامی نیکشهر  از دستگیری و جمع‌آوری ۱۶ معتاد و خرده فرش موادمخدر در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید نوری  اظهارداشت:در راستای تشدید برخورد با قاچاقچیان موادمخدر ماموران انتظامی نیکشهر با هماهنگی مقام قضائی طرح پاکسازی نقاط آلوده را در سطح این شهرستان آغاز کرد.

وی افزود: در اجرای این طرح ضمن دستگیری هفت خرده فروش موادمخدر و ۹ معتاد متجاهر از آنان مقادیری موادمخدر نیز کشف کردند.
فرمانده انتظامی نیکشهر گفت:متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

وی با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح از همکاری صمیمانه مردم قدردانی کرد و افزود: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

واژگونی یک دستگاه پژوه ۴۰۵ یک کشته و ۴ مصدوم بر جای گذاشت

واژگونی و حریق یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور " ایرانشهر - بم" یک کشته و ۴ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ "یداله ستوده گفت: ساعت ۲۱:۴۱ دقیقه شب گذشته یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۱۷۵ محور"ایرانشهر - بم" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با ۵ نفر سرنشین در محدوده پاسگاه مسجد حضرت ابوالفضل (ع) با پل برخورد و دچار حریق شده است.

سرهنگ ستوده تصریح کرد: در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده و ۳ سرنشین آن نیز مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: علت حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه بی توجهی به جلو از سوی راننده پژو اعلام شده است.

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق از یک دستگاه وانت نیسان

با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان"سیب و سوران"دو میلیارد ریال کالای قاچاق از یک دستگاه وانت نیسان کشف شد.

سرهنگ "غلامرضا توکلی" فرمانده انتظامی شهرستان "سیب و سوران  گفت: روز گذشته یکی از تیم‌های پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام گشت زنی در محور "سوران" به "هیدوچ" به یک دستگاه وانت نیسان با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو نیسان در بازرسی از آن ۴ هزار و ۷۸۶ قلم لوازم ورزشی شامل ۴۶۹ عدد توپ فوتبال، تعداد ۲۳۰ عدد تیوپ توپ ورزشی، ۱۷۰ عدد دستکش بوکس، ۳ هزار و ۹۱۷ عدد دستکش دوچرخه سواری، ۱۰۸۰ عدد سر قلیان و ۴۵۰ کیلوگرم توتون کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران تصریح کرد: ارزش ریالی کالای‌های کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک دو میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ توکلی خاطر نشان کرد: خودرو وانت توقیف و راننده و سرنشین آن پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. *

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار