۶۴ درصد جمعیت زنجانی‌ها در سایت سلامت ثبت نام کردند.

ادامه غربالگری مردم در سایت سلامتبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: تا کنون ۶۸۸ هزارنفر از مردم این استان با ثبت نام در سایت سلامت غربالگری شدند.

دکتر قزلباش افزود: این تعداد ۶۴ درصد جمعیت و حدود ۵۸ درصد خانوار‌های این استان را شامل می‌شود.

او اضافه کرد: این غربالگری به شناسایی ۹ هزارو ۷۵۶ نفر بیمار مشکوک به کرونا منجر شد که از  این تعداد ۲ هزارو ۲۳۷ نفر به پزشک ارجاع و یک هزار و ۷۵۶ نفر نیز در بازنگری انجام شده فاقد مشکل تشخیص داده شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان ادامه داد: نکته مهم توجه به خانواده‌ها و افرادی است که از استان‌های دیگر به این استان وارد شده اند که هم اکنون ۶ هزار و ۳۰۸ نفر از زنجانی‌های ساکن در دیگر مناطق کشور تحت کنترل سیستم بهداشتی و درمانی این استان قرار گرفتند و به عبارتی در قرنطینه هستند.

او خاطرنشان کرد: در مناطق مختلف استان نیز پنج هزار ۵۱۲ نفر مشکوک به کرونا تحت قرنطینه قرار دارند و در این میان از هم استانی‌ها درخواست می‌شود که هر چه سریعتر به سایت salamt.gov.ir مراجعه کنند و خود و اعضای خانواده را مورد ارزیابی قرار دهند تا از وضعیت سلامتی خود و آن‌ها مطلع شوند.



انتهای پیام/ا

برچسب ها: غربالگری ، کرونا ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.