فعالیت مرکز صدای مشاور کرمانشاه سه شیفته شد

دبیر کمیته بهداشت روان ستاد مقابله با کرونا استان کرمانشاه از سه شیفته کردن فعالیت مرکز "صدای مشاور" در راستای کاهش استرس و اضطراب مردم در بحث بیماری «کرونا» خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فاطمه رضوان مدنی در تشریح خدمات کمیته بهداشت روان ستاد مقابله با کرونا استان کرمانشاه بیان کرد: طی مدت شیوع این بیماری چهار محور کاری در دستور کار کمیته بهداشت روان قرار گرفته که از جمله آنها افزایش فعالیت مرکز "صدای مشاور" است.

او افزود: این مرکز مشاوره های روانشناسی را به مردم ارائه می کند که با توجه به شیوع بیماری کرونا در جهت کاهش استرس و اضطراب مردم، فعالیت این مرکز افزایش داده شده است.

رضوان مدنی بیان کرد: هم اکنون روانشناسان و مشاوران این مرکز در سه شیفت کاری از ساعت هشت صبح تا 24 شب فعال هستند و مردم می توانند با شماره گیری خط 1480 با این کارشناسان صحبت کرده و استرس و اضطراب ناشی از کرونا را مطرح و راهکارهای لازم برای کاهش این استرس و اضطراب را دریافت کنند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: در کنار تشدید فعالیت این مرکز، تعدادی از روانشناسان به صدا و سیمای مرکز کرمانشاه معرفی شده اند تا در برنامه های ویژه بیماری "کرونا" از جمله برنامه «استودیو سلامت» حاضر شده و راهکارهای لازم برای کاهش اضطراب این بیماری را ارائه دهند.

رضوان مدنی از تولید پیام های آرامش‌بخش و نیز پیام هایی که حاوی راهکارهای کاهش استرس است برای پخش در فضای مجازی و نیز زیرنویس برنامه های تلویزیونی خبر داد وافزود: در کنار این اقدام محور چهارم کار کمیته بهداشت روان همکاری با تعدادی از روانشناسان مجرب و حرفه ای است، به طوری که شماره تماس این روانشناسان را در فضای مجازی منتشر کرده و در اختیار مردم قرار داده ایم که افرادی که استرس بیشتری دارند، مستقیما با این روانشناسان ارتباط برقرار کرده و از بار اضطراب آنها کاسته شود.

دبیر کمیته بهداشت روان ستاد مقابله با کرونا استان کرمانشاه بیان کرد: تمام تلاش این کمیته این است که بتوان از بار استرس و اضطراب ناشی از بیماری کرونا در جامعه کم کرده و سلامت روان جامعه در پی شیوع این بیماری دچار آسیب نشود.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.