سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: ​تجمع در آرامستان‌های شهرکرد ممنوع است.

​تجمع در آرامستان‌های شهرکرد ممنوع استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا امیدی سرپرست شهرداری شهرکرد اظهار داشت: خوشبختانه اکثریت قریب به اتفاق مردم هشدار‌های مسئولان مبنی بر خودداری از تجمع و زیارت اهل قبور را در روز‌های گذشته به‌ویژه پنج‌شنبه‌ها رعایت کرده اند.

او افزود: مردم تا اطلاع ثانوی از زیارت اهل قبور و تجمع در آرامستان‌ها خودداری کنند که مطمئناً این اقدام در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بسیار موثر خواهد بود.

حسین فتاحی سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد هم گفت: کلیه نیرو‌های این سازمان به البسه و اقلام بهداشتی مناسب شغل خود تجهیز شده اند.

 او با اشاره به دستورالعمل‌های ابلاغی در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا افزود: نصب بنر‌ها و اطلاعیه‌های آموزشی، عملیات ضدعفونی ساختمان‌های پرتردد مانند ساختمان معراج، اداره متوفیات، مجموعه اداری، سرویس‌های بهداشتی و معابر انجام و همچنین خودرو‌های حمل اموات از روز‌های ابتدایی اسفند سال گذشته و انتشار ویروس کرونا به طور مستمر و دو بار در روز با نظارت مستقیم مسئول سازمان ضدعفونی می‌شود.

فتاحی اظهار داشت: علاوه بر حفاظت از سلامت عموم، در راستای تأمین و حفاظت از سلامت کارکنان و نیرو‌های خدماتی، آموزش‌های لازم داده شده است.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد در پایان از مردم خواست تا با عدم حضور و تجمع در آرامستان‌ها از خطر شیوع ویروس کرونا پیشگیری نمایند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار