رئیس کل دادگستری استان اردبیل به برهم زنندگان نظم اقتصادی و اجتماعی استان اردبیل هشدار جدی داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: برای حضور در تفرجگاه‌های استان اردبیل محدویت اعمال شده و با کسانی که رعایت نکنند برخورد خواهد شد.

او افزود: برای مقابله با اشاعه و همه گیری ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی محدودیت‌هایی برای حضور در مناطق گردشگری، تفریحی استان اعمال شده و با معدود افرادی که قانون را زیر پا بگذارند، به حقوق دیگران تعدی و جان هموطنان را مورد تهدید قرار دهند و برای مردم دردسرساز باشند برخورد قضایی می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به تولید روزانه ۱۰۰ هزار ماسک از جمله راه اندازی خط تولید ماسک N۹۵ و مواد ضد عفونی برای حفاظت از جان مردم و رزمندگان سلامت در حوزه بهداشت و درمان گفت: حتی برخی از تولیدات نخبگان جوان ما از جمله رباط پرستار، از سوی استان‌های مختلف درخواست تولید شده است.

عتباتی با تاکید بر ایجاد بستر سالم اقتصادی و توزیعی در جامعه و با اشاره به برخورد جدی با هرگونه احتکار و گرانفروشی مواد ضدعفونی و بهداشتی تصریح کرد: نیاز مردم در داروخانه‌ها و مراکز عرضه بدون محدویت عرضه می‌شود.

او در ادامه با اشاره به اینکه پارسال ۳۵ واحد تولیدی با حمایت کمیته قضایی به چرخه تولید بازگشته و برای ده‌ها نفر از جوانان بیکار زمینه اشتغال فراهم شد، تصریح کرد: در کنار این حمایت با برهم زنندگان نظم اقتصادی استان هم برخورد جدی قضایی صورت گرفته که نمونه آن پرونده ۲ هزار میلیارد دلاری است که با حمایت اداره کل اطلاعات به نتیجه خوبی رسید.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به نامگذاری سال با عنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد: حمایت از تولید، برخورد با مفسدان اقتصادی و مبارزه با قاجاق از مولفه‌های جهش تولید در استان است که با قوت و قدرت این سه مولفه را در سال جدید پیگیر خواهیم شد.

عتباتی از بانک‌های عامل خواست پای کار بیایند و بیش از پیش در خدمت چرخه تولید قرار گیرند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار