خودروهای با پلاک های غیربومی در شهرهای کهگیلویه وبویراحمد توقیف می شوند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار در حاشیه بازدید از ایستگاه قرنطینه در محور یاسوج به اقلید، گفت: پلیس راه و راهور، جاده‌های درون استان و داخل شهرها را به شکل منظم و دقیق کنترل می کند و هر خودرویی که با پلاک های غیربومی وارد شهرهای استان شود در اسرع وقت توقیف و به پارکینگ منتقل می شود.
او افزود: اگر مردم سعی کنند در این مدت دو هفته در خانه بمانند و از ترددهای غیر ضرور بپرهیزند شرایط خوبی را برای قطع زنجیره انتقال این ویروس رقم خواهیم زد.
او با افرادی که شبانه روز در این محورها مشغول تست و غربالگری هستند گفتگویی کوتاه داشت و گفت: زحمات و تلاش های جهادگونه این عزیزان قابل تقدیر و تحسین است.
او بیان کرد : برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع این ویروس همه امکانات و تجهیزات را بسیج کردیم.
او کنترل و غربالگری مستمر و مداوم در ورودی های استان را یادآور شد و افزود:مردم با توجه ویژه به پویش در خانه بمانیم  به قطع زنجیره انتقال و ریشه کن کردن این ویروس کمک کنند.
گفتنی است استاندار کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی و جمعی از مسئولان استان به صورت سرزده از محورهای مهم مواصلاتی به ویژه ایستگاههای غربالگری یاسوج - شیراز و یاسوج - اقلید بازدید و از نزدیک در جریان روند نظارت و کنترل ورودی ها و ایستگاههای غربالگری قرار گرفتند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.