فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: خوشبختانه هیچ مورد مشکوکی از ویروس کرونا در یگان‌های مرزی استان ثبت نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار علیرضا مرزبانی، فرمانده مرزبانی استان کردستان عصر امروز از یگان‌های مرزی این شهرستان بازدید و توان و آمادگی عملیاتی مرزبانان را مورد ارزیابی قرار داد.

او در این بازدید با تاکید بر مقابله جدی مرزبانان با ویروس ویروس کرونا اظهار داشت: حفظ امنیت و سلامت کارکنان و اجرای برنامه‌های مستمر آموزشی و نظارت‌های بهداشتی در اولویت مرزبانی بوده و با جدیت در یگان‌های مرزی در دستور کار قرار گرفته است.

مرزبانی با بیان اینکه روند ضدعفونی یگان‌های مرزی باید به طور مستمر و روزانه انجام شود، افزود: رعایت پروتکل‌های ابلاغی بهداشتی درون سازمانی برای همه نیروهای مرزبانی الزامی است.

او بر رعایت بهداشت فردی و عمومی تاکید کرد و گفت: توجه به هشدارهای کارشناسان حوزه سلامت و تشدید اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه، در شیوع بیماری کرونا بسیار مهم و اساسی است.

فرمانده مرزبانی استان کردستان یادآور شد: غربالگری و آزمایش‌های مختلف از مرزبانان به‌طور مستمر در حال انجام و تاکنون مورد مثبتی در این خصوص گزارش نشده و خانواده کارکنان نیز در حال تهیه و توزیع ماسک در بین مرزبانان هستند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.