رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد گفت: خودرو رانندگانی که مسیرهای مسدود شده در این استان را باز و از آن عبور کنند به مدت ۶ ماه توقیف می‌شود.

خط و نشان پلیس یزد برای خودروهایی که از مسیرهای مسدود عبور کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ رضا زارع رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد گفت: برخی از مسیرهای استان یزد به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا و عدم ورود و خروج مسافران، مسدود شده  است اما متاسفانه برخی رانندگان خودسر و متخلف، با باز کردن این مسیرها از آنها عبور می‌کنند.

سرهنگ زارع افزود: رانندگانی که با باز کردن مسیرها قصد عبور غیرمجاز از آنها را داشته باشند به مراجع قضایی معرفی و خودرو آنها هم ۶ ماه در پارکینگ پلیس نگهداری خواهد شد.

او ادامه داد:  تاکنون چندین خودرو که سعی داشتند با باز کردن خاکریزها از مسیرهای عبوری رد شوند توقیف و با رانندگان نیز برخورد قانونی شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد اضافه کرد: تمام ورودی های فرعی در مسیر کمربندی از پل الغدیر زارچ تا میدان ورودی جاده بافق، مسدود است و هیچ راننده ای حق ورود به این مسیرها را ندارد؛ همچنین مسیر ورودی به تفت نیز بجز یک مسیر، مسدود است و هیچ خودروی حق ورود ندارد.

سرهنگ زارع تصریح کرد: احتمال بسته شدن خروجی های مسیرهای تفت و مهریز نیز طی چند روز آینده وجود دارد.

رییس پلیس راهور استان یزد یادآور شد: گشت های انتظامی به صورت نامحسوس  در این مسیرها در حال تردد هستند و با خودروهای متخلف برخورد قانونی می کنند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار