بسیجیان معابر و خیابان‌های اصلی روستای گراچقا همدان را ضدعفونی کردند.

ضدعفونی معابر روستای گراچقا به‌همت بسیجیانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهرداد گل‌مرادی فرمانده پایگاه شهید بابایی روستای گراچقا همدان با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌های جهادی پیش قدم است، گفت: فعالیت بسیجیان پایگاه شهید «بابایی» در ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌های اصلی روستای گراچقا شهرستان همدان در ایام تعطیلات همچنان ادامه دارد.
 او  بیان کرد: فعالیت بسیجیان پایگاه شهید «بابایی» در ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌های اصلی روستای گراچقا شهرستان همدان در ایام تعطیلات همچنان ادامه دارد.

 فرمانده پایگاه شهید بابایی روستای گراچقا همدان افزود: بسیجیان این پایگاه با کمک شورای اسلامی و دهیاری اقدام به گندزدایی و ضدعفونی معابر عمومی، خیابان‌ها، کوچه‌ها و مکان‌های پر تردد می‌کنند که با همت این عزیزان در ایام تعطیلات و همراهی مردم شاهد هیچ گونه مشکلی برای اهالی نخواهیم بود.

گل مرادی عنوان کرد: بسیجیان این روستا با تلاش و عزمی والا در راستای رفاه حال مردم، تا از بین رفتن کامل این بیماری و ویروس در کنار مردم خواهند ماند.

وی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌های جهادی پیش قدم است، گفت: در این برهه هم بسیجیان مخلص پیش قدم شدند و برای کمک به مردم به صحنه آمدند و از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار