مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از لغو پروانه ۱۳ شرکت حمل‌ونقل در این استان و نصب ۳۱ دستگاه سامانه نظارت تصویری در محور‌های مواصلاتی آن خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی یکسال گذشته ۴۱ جلسه کمیسیون ماده ۱۱ (به منظور رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در بخش کالا و مسافر) تشکیل و پرونده ۶۸۵ راننده رسیدگی و اتخاذ تصمیم شده است.

او  افزود: از این تعداد ۴۲۴ راننده تذکر کتبی، ۲۰۴ راننده لغو برگ فعالیت و برای ۵۷ راننده رأی برائت صادر شد و  تعداد ۷۷ جلسه کمیسیون ماده ۱۲ تشکیل و پرونده ۲۹۴ شرکت و مؤسسه حمل و نقل بررسی و اتخاذ تصمیم شد و  ۱۶۹ شرکت جریمه نقدی، ۵۳ شرکت تذکر کتبی، ۵۹ شرکت برائت و ۱۳ شرکت لغو پروانه فعالیت شدند.

او عنوان کرد: همچنین طی یکسال گذشته ۱۲ هزار و ۴۰۲ کارت هوشمند رانندگان وانت بار، ۶ هزار و ۸۷۹ کارت هوشمند رانندگان ناوگان باری، یک هزار و ۳۴۲ کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا و ۱۲ هزار و ۴۶۴ کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل مسافر صادر شده است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.