به دستور شورای تامین و ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان ۵ خیابان اصلی و پرتردد شهر سردشت مسدود و یک ترمینال بین شهری نیز تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، کامل رسولی  شهردار سردشت گفت: متاسفانه به دلیل عدم رعایت شهروندان و تردد زیاد آنان در خیابان‌های سطح شهر باعث شد شورای تامین و ستاد مقابله با پیشگیری بیماری کرونا ویروس مصوبه‌ای با عنوان محدودیت ترافیکی تصویب و اعمال شود.

کامل رسولی افزود: در این راستا ۵ خیابان اصلی و پر تردد شهر سردشت، خیابان امام، معلم، شهید رجایی، شهید صالحی، سید قطب همراه کوچه‌های منتهی به آنان با نیو جرسی مسدود و تردد هرگونه خودرو ممنوع شد.

رسولی بیان کرد: خیابان بسیج یک دیگر از خیابان‌های پرتردد شهری و منتهی به بازار محلی به دلیل اینکه هنوز توافق اصلی دریافت نشده امروز مسدود نشد، اما فردا صبح این خیابان نیز مسدود می‌شود.

او تصریح کرد: رانندگانی که بخواهند هرگونه ترددی در این خیابان‌ها داشته باشند توسط پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه خواهند شد.

شهردار سردشت با اشاره به تردد اضطراری خودرو‌های امدادی و پلیس گفت: برای تردد اینگونه خودرو‌ها تدابیر لازم اندیشیده شده و راه‌های برای تردد آنان مشخص شده است.

وی همچنین اظهار کرد: ترمینال بین شهری ربط در شهر سردشت نیز بنا به دستور ستاد پیشگیری تعطیل و تا اطلاع ثانوی رانندگان حق هیچگونه جابه جایی مسافر را در این مسیر ندارند و با رانندگان خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

 

انتهای پیام/ ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.