ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در پیامی از بازاریان استان کردستان تشکر و قدردانی کرداند.

قدردانی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا کردستان از بازاریانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در استان کردستان در پیامی از همکاری داوطلبانه بازاریان و کسبه سطح استان در تعطیلی مراکز خرید و بازار‌ها برای جلوگیری از شیوع کرونا تشکر و قدردانی نمود.

در این پیام خطاب به اصناف مختلف و بازاریان آمده است:

«از همکاری و دلسوزی تمامی بازاریان و کسبه ارجمند و فهیم در شهر‌های مختلف استان کردستان که با تعطیلی بازار و کسب و کار خود، فرهنگ والا و انسانی‌شان را به نمایش گذاشتند قدردانی می‌نماییم و مطمئنیم با وجود گذشت آنان از کسب و درآمدشان، این اقدام نزد خداوند متعال و مردم بی اجر و مزد نخواهد ماند و از خداوند، جبران خسارت و رزق و روزی دوچندان و برکت برایشان آرزومندیم».

همچنین در این پیام آمده است: «این اقدام مدنی نشان داد که برای کسبه و بازاریان کردستان، سلامت مردم پیش از هر چیز اهمیت دارد و لذا صاحبان اماکن تجاری و مغازه‌ها نیز در اجاره‌ها و هزینه‌ها رعایت حال افراد را نموده و بزرگ‌منشی و سخاوت خود را نشان دهند. دولت نیز با تمام توان و امکانات موجود در خدمت و در کنار مردم است تا با صبر و تحمل و عنایت و رحم الهی، این بلیه را از سر گذرانده و کردستان زندگی دوباره از سر گرفته و به آبادانی و رزق و فردایی روشن برسد».

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.