رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتلای ۷ نفرجدید به ویروس کرونا در شهر‌های تحت پوشش این دانشکده خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،دکتر سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن ابراز نگرانی از جابجایی مسافران در پی افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا گفت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا تا ۹۷ نفر رسید.

او با بیان اینکه ۷ نفر دیگر به بیماری کرونا ویروس میتلا شده اند افزود:از این تعداد ۳۸ نفر در آبادان، ۴۲ نفر خرمشهر و ۱۷ نفر شادگان می‌باشند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان همچنین تعداد فوتی‌ها را ۹ نفر اعلام کرد و گفت: ۳ نفر در آبادان،۵ نفر خرمشهر و یک نفر شادگان بر اثر این بیماری فوت کرده اند.

سلمان زاده از ترخیص ۶۱ مورد قطعی مبتلا به کرونا با بهبودی و حال عمومی خوب خبرداد و افزود:۷۳ نفر هم به عنوان موارد مشکوک در بیمارستان بستری شده اند.

او ادامه داد:ازروز گذشته ۱۴ نفر ترخیص و ۱۲ نفر جدید بستری شدند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه مردم حتما به سامانه salamat.gov.ir مراجعه و در این طرح مشارکت کنند گفت:به پویش در منزل بمانیم بپیوندید.

سلمان زاده از مسئولان خواست زنجیره انتقال را با قطع ارتباط ریلی و هوایی حذف کنند.

او افزود:ماندن در خانه و لزوم رعایت نکات بهداشتی هشداری است که مردم باید جدی بگیرند تنها با ماندن مردم در خانه‌ها می‌توانیم به کاهش مبتلایان به ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال امیدوار باشیم

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.