رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از ابتلای ۲۶۶ نفر از ابتدا تا کنون به ویروس کرونا در استان خبر داد.

ابتلای ۲۶۶ نفر در استان همدان به ویروس کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر  رشید حیدری مقدم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از ابتدای بهمن ماه ۳۴۳ نفر در استان همدان مورد تست کرونا قرار گرفته اند که تا کنون ۲۶۶ مورد از آن‌ها مبتلا به ویروس کرونا بوده اند.

او با بیان اینکه فراگیری ویروس کرونا در استان همدان کمتر از میانگین کشوری است افزود: متاسفانه از روز‌های ۲۶ اسفند با جهش تردد‌ها در استان و با برخی دید و بازدید‌های نوروزی طی روز‌های اخیر تعداد مبتلایان استان روزانه از ۷ تا ۱۰ نفر به ۱۹ تا ۲۴ نفر رو به افزایش است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از ابتلای ۲۴ مورد جدید کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: تا کنون از بین بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان بر اثر بیماری کرونا و تنفسی ۱۵۷ نفر بهبود یافته و مرخص شده اند.

حیدری مقدم با تاکید بر اینکه هیچ مشکل کمبود تخت بیمارستانی برای بیماران کرونایی در استان نداریم ادامه داد: ۷۰ درصد مردم استان در طرح خود ارزیابی از طریق تماس رایگان با شماره ۴۰، ۳۰ مشارکت داشته اند.

او ادامه داد: مردم از طریق سامانه خود ارزیابی ۴۰،۳۰ و سامانه www.salamatgov.ir  از خدمات مشاوره پزشکی و یا ارجاع به درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.