مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، گردشگری مجازی به منظور جلوگیری از سفرهای تفریحی و غیرضروری در هرمزگان راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، رضا برومند ، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: با توجه به  شیوع بیماری کرونا، گردشگری مجازی به منظور جلوگیری از سفرهای تفریحی و غیرضروری در هرمزگان راه اندازی شد.

برومند با اشاره به اینکه سایت گردشگری مجازی هرمزگان باهدف معرفی پیشینه تاریخی، آثار باستانی و جاذبه‌های گردشگری در مدت‌زمانی اندک راه اندازی شده است، افزود: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت www.hormozganeman.ir از نمایشگاه مجازی آثار و جاذبه های شاخص استان هرمزگان دیدن کنند.

او گفت: فیلم‌هایی از جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی استان به زودی در سایت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان قابل دسترسی خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: امیدواریم با راه اندازی گردشگری مجازی، علاقمندان به سفر از منازل خود جاذبه ها و آثار تاریخی و فرهنگی هرمزگان را ببینند و در آینده ای نزدیک و بعد از شکست بیماری کرونا ویروس ،میزبان شایسته ای برای هموطنان عزیز خواهیم بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.