رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: دومین دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد که مرکز مرجع درمان مبتلایان به ویروس کرونا است خریداری شده و نصب و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،محمدرضا نیکبخت رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: دومین دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد که مرکز مرجع درمان مبتلایان به ویروس کرونا است خریداری شده و نصب و راه‌اندازی می‌شود.

محمدرضا نیکبخت  افزود: با نصب این دستگاه جدید ارائه خدمات به بیماران کرونایی و روند تشخیص و درمان بیماری آنان تسریع می‌شود.

او ادامه داد: سی‌تی‌اسکن دستگاهی تشخیصی است که درصورت پایین بودن دقت تصویر و نرمال نبودن تصاویر گرافیکی از آن استفاده خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه کرد: تا کنون یک هزار و ۴۰۹ نمونه از بیماران مشکوک به "کرونا" در لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال و از این عدد ۵۰۵ مورد مثبت و ۸۶۹ نمونه منفی اعلام شده است.

نیکبخت افزود: تا روز دوشنبه چهارم فروردین ماه ۳۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در لرستان جان باخته اند؛ ۸۹ نفر از بیمارستان ترخیص شده؛ ۸۲ نفر بستری در مراکز درمانی و ۳۰۲ نیز در خانه تحت مراقبت هستند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.