مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی - ورزشی از جریمه باشگاه‌های تمرین کننده خبر داد.

جریمه های سنگین باشگاه ها در صورت تمرین کردنبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از تیم‌های لیگ برتری با وجود تعطیلی لیگ برتر به علت شیوع ویروس کرونا قصد دارند دوباره تمرینات آماده‌سازی خود را شروع کنند به همین علت مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی و ورزشی به باشگاه‌هایی که قرار است تمرینات خود را از سر بگیرند اخطار داد که  با جریمه‌های سنگینی مواجه می‌شوند. 

خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی و ورزشی ضمن تایید این مطلب در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: در ابتدا به باشگاه‌های متخلف اخطار می‌دهیم و در مرحله دوم به آنها یادآوری می‌کنیم که مسئولیت کارهایشان با خودشان است و در مرحله سوم هم آن‌ها را جریمه‌های سنگین می‌کنیم. 

خلیلیان گفت: سازمان لیگ هنوز برنامه بازی‌ها را اعلام نکرده است و احتمال دارد المپیک هم به تعویق بیافتد به همین علت باشگاه‌ها دلیلی ندارد که تمرین کنند. جان افراد از فوتبال مهمتر است و از باشگاه‌ها تقاضا می‌کنم که کمک کنند تا کرونا را شکست بدهیم. ویروس کرونا یک مسئله ملی است و همه باید کمک کنند که این بیماری منحوس کنترل شود. هیچ باشگاهی نمی‌تواند برای خودش تصمیم بگیرد. 

سرپرست فدراسیون پزشکی و ورزشی گفت:  در شرایطی که پزشکان و  پرستاران شبانه‌روز  برای کنترل این بیماری تلاش می‌کنند این روا نیست که بعضی از باشگاه‌ها خودشان را ببینند و حاضر نباشند که منافع ملی را در نظر بگیرند.


بیشتر بخوانید: تعطیلی مسابقات ورزشی تا ۱۵ فروردین/ برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پس از تعطیلات نوروز؟


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار