کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: بیشترین میزان بارش‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان نهاوند با ۲۱ میلی متر به ثبت رسیده است.

بارش ۲۱ میلی متری برف در شهرستان نهاوندزاهدی کارشناس هواشناسی استان همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به وضعیت آب وهوای امروز استان افزود: در ساعات اولیه امروز بارش برف و کولاک و مه را شاهد بودیم وهم اکنون آسمان استان ابری و برخی نقاط نیمه ابری است.

او ادامه داد: برای روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه آسمانی نیمه ابری پیش بینی می‌شود و از روز پنجشنبه بارش‌های همراه با رگبار و رعد و برق در برخی نقاط جنوبی استان را انتطار داریم.

زاهدی بیان کرد: از روز جمعه پوشش کامل استان توسط سامانه بارشی را داریم که تا اواخر هفته بعد به تناوب شاهد بارش باران و رگبار و رعد و برق خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه تغییرات دما در ایستگاه هواشناسی فرودگاه همدان بین منفی یک تا چهار درجه سانتی گراد گزارش شده است، گفت: صبح امروز سردترین نقطه هواشناسی گل‌تپه با دمای منفی ۳ و دیروز در گرمترین ساعات شهرستان بهار با ۹ درجه سانتی گراد گزارش شد.
انتهای پیام/ج

برچسب ها: هواشناسی ، بارش برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.