کمیته‌های ملی المپیک کشور‌های کانادا و استرالیا اعلام کردند با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت نمی‌کنند.

فشار برای لغو المپیک ۲۰۲۰ بیشتر شد/انصراف کانادا و استرالیا از حضور در توکیوبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کمیته‌های ملی المپیک کشور‌های کانادا و استرالیا اعلام کردند با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت نمی‌کنند و در صورت لغو نشدن بازی‌ها، ورزشکارانشان را به مهم‌ترین رقابت ورزشی جهان نمی‌فرستند.

کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک کانادا و استرالیا در بیانیه‌های خود که به صورت جداگانه است، اعلام کردند که سلامت ورزشکارانشان و جامعه برای آن‌ها مهم‌ترین مسئله است. البته هر دو کشور جزو موافقان تعویق یک ساله المپیک هستند.

اگر چه نشریه آ اس اسپانیا اعلام کرد که رقابت‌های المپیک به تعویق افتاده است، اما کمیته بین‌المللی المپیک هنوز این موضوع را به طور رسمی اعلام نکرده است و با توجه به فشار جهانی که به آن‌ها وارد می‌شود، احتمالا راهی جز تعویق این رقابت‌ها نخواهند داشت و به زودی این مسئله را اعلام خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: المپیک ۲۰۲۰ توکیو به تعویق افتاد



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار