سرپرست باشگاه سپاهان گفت: تیم ما تا قبل از بازی با پرسپولیس خوب پیش رفت و در مجموع عملکردمان در سال ۹۸ رضایت‌بخش بود.

منوچهر نیکفر سرپرست باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیم سپاهان در سال ۹۸، بیان کرد: ما تا قبل از بازی با پرسپولیس، سال ۹۸ را به خوبی پیش رفتیم، اما اتفاقاتی در این بازی رخ داد که به ضررمان تمام شد. در مجموع از عملکرد تیم در سال ۹۸ راضی هستیم و انشالله در ادامه لیگ شرایط تیم ما بهتر شود.  

سرپرست باشگاه سپاهان درباره بهترین و بدترین اتفاق ورزشی در سال ۹۸، گفت: به نظرم پیروزی پر گل برابر العین امارات بهترین اتفاق و برگزار نشدن بازی تیم ما برابر تیم پرسپولیس بدترین اتفاق سال ۹۸ بود.

نیکفر: عمکرد تیم سپاهان در سال ۹۸ رضایت بخش بود/ تکلیف قلعه نویی بعد از پایان لیگ مشخص می‌شود

 

برگزاری تمرینات باعث انتشار ویروس کرونا می‌شود 

نیکفر درباره وضعیت این تیم اصفهانی، اظهار کرد: طبق برنامه تمرینات تیم ما از فردا شروع می‌شود تا آماده بازی‌ها شویم. با توجه به اینکه سازمان لیگ اعلام کرده که مسابقات لیگ برتر از اواخر فروردین ماه آغاز می‌شود، به همین علت تیم‌ها باید ۲۵ روز قبل از شروع لیگ تمرینات خود را  برگزار کنند و تیم ما هم از این امر مستثنی نیست. البته برگزاری تمرینات باعث انتشار ویروس کرونا می‌شود و سازمان لیگ باید تصمیم نهایی در مورد وضعیت لیگ برتر بگیرد و ما هم اقدامات بهداشتی را در محل تمرین انجام می‌دهیم و  اعضای تیم غربالگری می‌شوند.  

او تصریح کرد: اگر بازی‌های لیگ برتر به تعویق بیافتند در آن صورت تمرینات تیم سپاهان هم لغو می‌شود و ما منتظر تصمیم سازمان لیگ هستیم. به هر حال ما نمی‌خواهیم که مشکلی برای اعضای تیم به وجود آید، اما سازمان لیگ اعلام کرده که مسابقات اواخر فروردین ماه آغاز می‌شود و باید برای بازی‌ها آماده شویم.  

بازی‌های باقی‌مانده لیگ برتر تعیین کننده است 

نیکفر درباره اینکه گفته می‌شود قرار است پرسپولیس را به عنوان قهرمان لیگ معرفی کنند، بیان کرد: تیم پرسپولیس با اختلاف ۱۰ امتیاز بالاتر از تیم ما قرار دارد، اما ۹ بازی مانده است و اتفاقات زیادی رخ می‌دهد و بازی‌های باقی‌مانده تعیین کننده خواهد بود.

 او درباره زمان رای بازی سپاهان و پرسپولیس، ادامه داد: ما منتظر رای این بازی از سوی کمیته استیناف  هستیم و امیدوارم رای عادلانه‌ای صادر شود.  

نیکفر درباره اینکه گفته می‌شود امیر قلعه‌نویی بعد از پایان فصل نوزدهم از تیم سپاهان جدا می‌شود، اظهار کرد: به هر حال قلعه‌نویی تا پایان فصل نوزدهم در تیم ما حضور دارد و بعد از آن تصمیم‌گیری می‌کنیم. همچنین زود است که هم‌اکنون درباره وضعیت سرمربی تیم  قضاوت کنیم.  

مدیرعامل سپاهان بعد از پایان لیگ انتخاب می‌شود 

سرپرست باشگاه سپاهان درباره اینکه گفته می‌شود قرار است به عنوان مدیرعامل انتخاب شود، گفت: من تا پایان لیگ برتر سرپرست موقت باشگاه سپاهان هستم و بعد از آن  یک نفر به عنوان مدیرعامل انتخاب می‌شود.  

او درباره اینکه قرارداد‌های بازیکنان سپاهان پرداخت شده است، اظهار کرد: بله ما طبق برنامه مبالغ قرارداد‌ها را پرداخت می‌کنیم و وضعیت پرداختی‌های ما نسبت به سایر باشگاه‌ها بهتر است. همچنین ما بدهی خارجی نداریم و خوشبختانه تعهدات مالی خود را در زمان مقرر عمل می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: قلعه‌نویی: هیئت مدیره باشگاه سپاهان من را توبیخ نکرده است


انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار